Адміністрація вирішила продати даний сайт. За детальною інформацією звертайтесь за адресою: rozrahu@gmail.com

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Комп’ютеризовані системи
Кафедра:
Комп'ютеризовані системи автоматики

Інформація про роботу

Рік:
2007
Тип роботи:
Інші
Предмет:
Комп’ютерні методи дослідження систем керування

Частина тексту файла

Міністерство освіти та науки України Національний університет “Львівська політехніка” Створення WIN32-програм з розділеними паралельно у часі математичними обчисленнями Інструкція до лабораторної роботи № 1 з курсу “Комп’ютерні методи дослідження систем керування” для студентів базового напрямку 6.0914 “Комп’ютеризовані системи, автоматика і управління” та базового напрямку 050201 “Системна інженерія” Затверджено на засiданнi кафедри “Комп’ютеризовані системи автоматики» Протокол № 2 від 03.10.2007 Львів 2007 Створення WIN32-програм з розділеними паралельно у часі математичними обчисленнями: Інструкція до лабораторної роботи № 1 з курсу “Комп’ютерні методи дослідження систем керування” для студентів базового напрямку 6.0914 “Комп’ютеризовані системи, автоматика і управління” та базового напрямку 050201 “Системна інженерія” / Укл.: У.Ю. Дзелендзяк, А.Г. Павельчак, В.В. Самотий – Львів: НУЛП, 2007.- 32 с. Укладачі: У.Ю. Дзелендзяк, к.т.н., доцент А.Г. Павельчак, асистент В.В. Самотий, д.т.н., професор Відповідальний за випуск: А.Й. Наконечний, д.т.н., професор Рецензент: З.Р. Мичуда, д.т.н., професор Мета роботи: отримати навики роботи у системі візуального об’єктно-орієнтованого програмування C++Builder та освоїти розроблення програм орієнтованих на виконання складних математичних розрахунків з розділенням їх виконання паралельно у часі. 1. Вступ Розроблення алгоритмічних програм, призначених для вирішення певних складних математичних задач, вимагає від дослідника знання однієї з алгоритмічних мов, наприклад мови С++. Вивчити команди мови С++ та навчитися писати нею невеликі програми, наприклад обчислення суми двох чисел, можна достатньо швидко. Однак сама мова не містить засобів для організації взаємодії із користувачем. Більш того, у С++ немає ніяких засобів для створення вікон та елементів операційної системи Windows, хоча б тому, що й створювалася ця мова, коли Windows ще не було. Засоби, необхідні для організації простого користувацького інтерфейсу за допомогою С++, є виділені в окремі спеціальні бібліотеки, які містять багато найрізноманітніших функцій. Тому програмування вручну звичних для користувача вікон, кнопок, меню, обробки подій миші та клавіатури, відображення в програмі різних зображень вимагає від програміста великих затрат часу, а сам сервіс може займати до 90% від об’єму програмного коду. Для спрощення написання програм з графічним інтерфейсом користувача (GUI – graphical user interface) було здійснено декілька підходів. Перший з них – стандартизація системних функцій та поява користувацького інтерфейсу Windows API (Application Programming Interface). WIN32 API – це набір функцій, структур, повідомлень, макросів та інтерфейсів, за допомогою яких можна створювати програми для будь-якої WIN32-платформи. Оскільки WIN32 API це набір С-функцій, то їх можна використовувати у своїй програмі, просто включивши у програмний код відповідний заголовний файл. Але навіть при використанні WIN32 API програмний код є достатньо громіздким, і для недосвідченого програміста це завдання є складним, і може зайняти більше часу, аніж поставлена перед ним математична задача. У 1992 році компанія Microsoft розробила об’єктно-орієнтовану інтерфейс-оболонку для Windows API у вигляді програмного продукту Application Frameworks (AFX), який у подальшому розвинувся у пакет Microsoft Foundation Classes (MFC). Класи MFC, що інкапсулюють основні фукнції WIN32 API, хоч і спрощують та прискорюють розробку Windows-програм, але на сьогодні вони вже вважаються застарілою технологією. Основним їх недоліком вважають відсутність підтримки компонентів, властивостей та подій. Другим підходом до полегшення життя програмістам вважається поява візуального програмування на основі форм та компонентів, що виникло у Visual Basic. Спершу ця ініціатива швидко перехопилася фірмою Borland та розвинулася у програмному пакеті Delphi (що використовує компілятор Object Pascal), а з...
Антиботан аватар за замовчуванням

01.01.1970 03:01

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини